diumenge, 4 d’octubre del 2009

Escala a Hong Kong

Despres d un any i una setmana sense fer vacances (l escapada a Berlin no conta...) ja hi tornem a ser!. Aquesta vegada, Nova Zelanda i Fiji, via Hong Kong, on som ara.

Arribem un diumenge i marxem dilluns a la tarda, per tant, la cosa es concentrada pero esperem suficient.

Fa una mica de xafugor, i el skyline es a lo Nova York pero amb un aire molt asiatic, de fet hi ha grans i moderns gratacels a costat de alts edificis en un estat gairebe ruinos, si menys no amb mala cara. Tot plegat enmig d una calitja i unes flaires de menjar d aqui que el cos ja sap que un es troba lluny de casa.

Per la tarda hem passejat pels mercats amb mes bullici, el de l electronica, i el lady s market, amdos amb forca pirateria. Des d ipods pirates a dolentes imitacions de Louis Vuitton passant per copies de Rolex de tots els models. Tot a preu d acord al que es compra! una copia.

Se ns fa tard i prenem un taxi per arribar a temps a l espectacle del port. Les distancies enganyen, sembla que ho pots fer tot caminant i no. Una illa d edificis, es un bon tros. El taxi se li obren les portes soles com als de Nova York. Son molt economics! i rapids, i no hi ha gaire transit per lo gran i dens que es HK.
Al vespre nit, passeig pel port per veure l espectacle nocturn de llums que ofereixen cada nit els gratacels mes emblematics de la ciutat. Impressionant la quantitat de gent que hi assisteix, potser perque es diumenge? no ho sabem, estava ple d autoctons i el fan cada dia.... Tambe hi ha molt xino aqui a la Xina. Molta densitat!!

Finalment agafem un ferry cap a l illa de Hong Kong on tenim l hotel reservat. Un altre taxi fins la porta, tambe de menys de 3 euros i a dormir, estem rebentats!! el jet lag no ens afecta, aqui son les 11 de la nit, a Barcelona les 5 de la tarda.

Fins al proper! (sense accents ni apostrof... teclat xines, fotos quan poguem).

Jesús Santamaria ha dit...

Bé bé. Bona l'arrencada del viatge. Passeu-vos-ho tant bé com pugueu i desconnecteu al màxim. I tranquils que aquí ja hi som uns quants per cuidar la city. Una abraçada.

Unknown ha dit...

Per un moment vaig pensar que ereu uns "catetos" i que no teniu ni puta idea d'escriure, sense accents, apòstrofs,... sort que la Montse s'excusa perque no hi havia caigut amb el detall.
Ei nengs m'ha fallat la companyia de lloguer de l'autocaravana, i m'estic buscant a aquestes alçades una altra. Vosaltres vareu dir-me que anaveu amb Apollo, quan pogueu valoreu la caravana, perque indubtablement pel que hem trobat per internet és la més econòmica.
Que tingueu molta sort, ens veiem el dia 20.

DANI i ESTER

Anònim ha dit...

Eo!!!!. Suposo que ja no recordàveu com era això de tenir vacances, però estic segura que us heu adaptat ràpidament.
La veritat és que quan he llegit el vostre primer dia, he recordat el seguiment dels altres viatges. Heu de ser una miqueta més constants!! ja que estem a dia 7 i ja no sabem res més..........bé, potser hauria de pensar una mica més en vosaltres però, que collons!, m'agrada mirar i veure que sovint teniu alguna cosa penjada.
Marc, aprofita ara a fer llargs recorreguts perquè quan arribis a les Fitji, només podràs fer llargs a la suuuuuperbanyeraaa.

Apa, un petó
Imma

Quina sort que teniu, ... vacances.... i jo aqui a L'Carmel, disfruteu! Bea

Raluca Florea ha dit...

Hola guapos,

Supongo que ahora estareis en Fitji, y Montse ha desconectado hasta del blog!!!
Yo estoy a la espera de la foto de la autocaravana, me la imagino de rosa y con floresitas, aunque va a ser que no se me cumplirán las expectaciones.

Un besito!

Hola cunyats!!

Ens alegra que estigueu bé! Per aquí tot perfecte.

A difrutar de l'aventura! Ja explicaareu l'arribada a la "Tierra Media"....

Una abraçada de part tots els d'Olesa

Jana

Anònim ha dit...

Ah! I per moooolts anys Montse!

;-)

Joan

Anònim ha dit...

Ups, ja no se quin dia visc...
Bé, ja serveix per demà...